Produk tambah tenaga yang saya guna.


An bekerja di tempat yang agak jauh. Iaitu di Greenlane, sebelah pulau di Pulau Pinang. Sedangkan An tinggal di Tasek Gelugur yang sudah bersempadan dengan negeri Kedah.


Perjalanan yang jauh ke tempat keja, dengan jem lagi, mengambil masa lebih kurang 40minit ke 1 jam lebih untuk sampai ke tempat keja. Begitu juga dengan perjalanan balik. Setiap hari An keluar pukul 7 pagi, sampai rumah 7 petang. Itu pun kena transit di rumah mentua dulu. Sampai rumah pukul 9 lebih. Sampai ja rumah An kena uruskan anak dan rumah.


Begitu la rutin harian An. Sejujurnya memang An penat, pergi keja mengantuk dan An jadi tidak fokus pada sesuatu keja. Sentiasa blur.


Pelbagai cara An buat supaya An sentiasa cergas dan tidak mengantuk. Kopi jangan cerita la. Kadang 3kali sehari. Makan pula tak menentu. Banyaknya beli dari masak. Keadaan ini menyebabkan badan An mempunyai toksin yang banyak.


Kini hampir 2 minggu An telah mengambil Vivix untuk mencergas badan dan menyingkirkan toksin dalam badan.


An tahu mengenai Vivix melalui pembacaan buku nutrisi Shaklee dan membaca testimoni pengguna. Vivix boleh meningkatkan metabolisme dan mencergaskan badan.


Alhamdulillah, hampir 2 minggu menggunakannya terasa perubahan dalam diri An. Badan berasa ringan, tidak letih, tak da dah blur dan boleh fokus pada keja.


Hari ke 2 An makan Vivix, An boleh bangun pukul 5 pagi untuk goreng nasi untuk bekal. 3 hari berturut-turut An bangun awal sebelum pukul 5 untuk masak. Syukur sangat. paling best boleh buat amal ibadat dengan mudah. Pegi keja tak da la mengantuk dan letih. Yang penting tak da dah rasa stress sebab badan letih. Badan An stress dan menyebabkan jerawat kecik naik dengan jayanya. Ambik Vivix hari ke-2, jerawat dah kecut dan kian hilang. Seronok sangat. Bonus dari Vivix.


Apa yang terdapat di dalam Vivix sampai kan An boleh cergas????....


Vivix ni mempunyai antioksidan yang sangat tinggi. Ianya mampu menyingkirkan toksin dalam badan dan merawat sel-sel yang rosak.


Vivix juga terdapat resveratrol. Di mana ianya melindungi dan mengaktifkan mitokondria di dalam badan kita.Setiap badan terdapat ratusan mitokondria. Ianya turut dikenali sebagai "kilang menjana tenaga". Jadi resveratrol melindungi dan menyelaraskan metabolisme tubuh badan.


Ohhh.... patut la An boleh cergas semula. Sebab Vivix merawat dan melindungi semula sel-sel di dalam badan An.


Alhamdulillah, syukur sangat jumpa Vivix. Memang jatuh cinta dengan Vivix ni.


Korang yang ada masalah macam An, An sarankan ambik la Vivix. Sangat-sangat berbaloi untuk kesihatan kita. Apa yang lebih baik selain badan yang cergas dan sihat untuk dapat melakukan ibadat dengan baik.


Mai dapatkan Vivix dengan An.


019-4175768


Kawasan COD An Tasek Gelugur, Kepala Batas, Sungai Dua, Lunas dan Padang Serai.



No comments

Terima kasih view blog saya, saya reply mesej Tuan/Puan secepat yang boleh, T.kasih

PENGEDAR SAH SHAKLEE TASEK GELUGOR AN 0194175768. Powered by Blogger.